1. Főoldal
  2. /
  3. Hírek
  4. /
  5. Tájékoztatás!

Tisztelt Ügyfelek!

 

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

–        segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

–        technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

–        ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

–        kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

–        intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

–        SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

 

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait.

 

 

Szeged, 2020. december 16.

 

 

Üdvözlettel:   

 

 

Rigó Szilveszter Lászlóné s.k.

                               igazgató